Page 2 of 3
#11 RE: Yelow...! by anajonalyn 01.01.2013 21:18

avatar

saku!!! i know how you feel!!! let us cry together!! T^T

#12 RE: Yelow...! by Sakura Hime 01.01.2013 21:44

avatar

WAAAAAHH ISN'T THIS SO NICE, ANA?! THERE'S MORE PEOPLE AND FRIENDS!
*cries from happiness*

#13 RE: Yelow...! by Huffle Parfait 02.01.2013 04:59

avatar

GOSH, HAHAHA

Yeah Thank you!
I wouldn't be able to expand this group in the first place without you all. Again, Cheers for us. :)

But I kinda got a high fever for the past 10 hours, so...
I might not be able to reply any PM and such. Sorry! [My Family have banned me to touch PC/Netbook/Internet Connection for awhile, but here how naughty I am, haha]

#14 RE: Yelow...! by Godjali 02.01.2013 16:50

avatar

@Chi: Hello Chi! Nice to meet you! Thank you so much!! XD really happy you want to help me! Thank s really!
@Ana: Haha nice to meet ya too, Ana!! :D
@Sakura: So, you the head? Cool! XD nice to meet you, Sakura!
@Huffle: >.>6 naughty hahaha btw, are you ok? Just take some rest... Απϑ drink some medicine.

#15 RE: Yelow...! by Sakura Hime 02.01.2013 20:44

avatar

o.o mi-chan has to face the wrath of medicine.......... PLEASE SURVIVEEE DX
and please dunt call meh head... gets moi emarrassed >///>"
BUT NICE TO MEET CHYAAA

#16 RE: Yelow...! by WildEagle 02.01.2013 21:42

avatar

Helloooooooo (:
You can call me Carlo :D Nice to meet you !

#17 RE: Yelow...! by mjin 03.01.2013 01:21

avatar

Hello~ Welcome <3
I'm Jin~ I'm fairly new here myself. Nice to meet you ^^;;

#18 RE: Yelow...! by Godjali 04.01.2013 14:38

avatar

@Sakura: But it's really cool hahaha alright.. Then I'll call you Saku ^^
@Carlo: Hello Carlo! Nice to meet you too :D
@Jin: Hey, Jin!! Really?? hahaha XD nice to meet you too~!

#19 RE: Yelow...! by phantomclara 11.01.2013 23:30

avatar

Ah! Sorry for being so late, welcome to the team Godjali. I'm a cleaner, it's nice to meet you! (^ o ^)/

#20 RE: Yelow...! by Godjali 12.01.2013 12:54

avatar

Nah.. it's ok hahaha yea nice to meet you too!! XD

Xobor Create your own Forum with Xobor