CrazyRabbit
cz04
cz05
cz06
cz07
cz03
cz02
cz01
cz08
cz09
cz39
cz40
cz41
cz42
cz38
cz37
cz33
cz34
cz35
cz36
cz43
cz44
cz50
cz51
cz52
cz53
cz49
cz48
cz45
cz46
cz47
cz32
cz31
cz15
cz16
cz17
cz18
cz14
cz13
cz10
cz11
cz12
cz19
cz21
cz27
cz28
cz29
cz30
cz26
cz25
cz22
cz23
cz24
[b][/b]
[i][/i]
[u][/u]
[code][/code]
[quote][/quote]
[spoiler][/spoiler]
[url][/url]
[img][/img]
[video][/video]
Smileys
smile
smile2
spook
alien
zunge
rose
shy
clown
devil
death
flash
sick
heart
idee
frage
blush
smokin
mad
sad
wink
frown
crazy
grin
hmm
laugh
mund
oh
rolling_eyes
lil
oh2
shocked
cool
Bunny Emoticon
wince
wink
worried
XD
whut
whistle
turbo
ugh
uhm
what_the
XD2
zz
zzz
tongue
thanks
huh
i_like_cookies
lol
nyu
heheh
heh
happy_2cu
hee
heehee
oh
ooo
smile
sparkle
suspicious
tear
shy
shades
pissed
puss-in-boots
sad
gya
gasp
blush
crazy
bigsmile
angry
alright
cry
chu
dead
evil
eheh
erm
eheehe
eh
[mail][/mail]
[pre][/pre]
Farben
[rot][/rot]
[blau][/blau]
[gruen][/gruen]
[orange][/orange]
[lila][/lila]
[weiss][/weiss]
[schwarz][/schwarz]
anajonalyn
Posts: 198 | Points: 342 | Last online: 01.17.2014
Name
Ana
E-mail
anajonalynabubo@gmail.com
Date of birth
18. December 1993
Hobbies
reading, singing, drawing, painting, picture taking, cooking, baking ,sewing, crochet,etc.
Location
california
Date registered
10.07.2012
Description
I LOVE WINTER!!!!!!!!
Sex
female
    • anajonalyn has written a new post "Minna-san, konnichiwa!!!! " 10.27.2013

      HELLO!! very nice to meet you reiko-chan!!!^_^ I'm Ana!

    • anajonalyn has written a new post "Hello everyone : )" 10.27.2013

      HEllo!!! very nice to meet you. I'm Ana!!! ^_^

    • anajonalyn has written a new post "Hi everyone! :D" 10.27.2013

      ok I have been MIA for awhile and going crazy lol but HELLO! I'm ANA sorry for the REALLY LATE "Hello"

    • anajonalyn has written a new post "I BAKE!" 09.06.2013

      Hiya guys! so it has been indeed awhile. but I remember that someone said we should post up cakes, pastries etc that we made. so these are some that I have made and created. Hope you enjoy! ^_^

      Red Velvet & vanilla cake chocolate brownie cake topped with shredded white chocolate Strawberry & Yellow Cake centered with melted milk chocolate & strawberries

    • anajonalyn has written a new post "silence is not cool" 07.22.2013

      i've been away on business.

    • anajonalyn has written a new post "silence is not cool" 07.19.2013

      OMG!!!! I HAVE BEEN TOO SILENT WAY TOO LONG!!! HI EVERYONE!!! HOW IS EVERYONE!! I KNOW I HAVEN'T BEEN MESSAGING AWAY. I'VE BEEN AWAY ON BUSINESS!! BUT I AM BACK! AND I'M STILL DOING MY ASSIGNED TASKS!

    • anajonalyn has written a new post "Forum Template" 07.12.2013

      ITS SOO COLORFULL!!!! WAAH!! ME LIKEY!!

    • anajonalyn has written a new post "Huffly Parfait Scans' 1st Anniversary" 07.09.2013

      gawrsh I haven't been on, but YAY!!! CONGRATS GUYS!! WE ALL MADE IT HAPPEN!!!! THANK YOU TO MI-CHAN SENSEI FOR STARTING!!

    • anajonalyn has written a new post "Forum Template" 06.26.2013

      I likey it!!

    • anajonalyn has written a new post "silence is not cool" 06.19.2013

      YAY!! AWESOME!! CONGRATS!!! YOU DID GREAT!!!

    • anajonalyn has written a new post "Kingdom Hearts 3" 06.19.2013

      omg I know how you feel mi-chan!!!! gosh!!! T^T >_<

    • anajonalyn has written a new post "hello!" 06.19.2013

      HI HI HI!! OMG AWESOME!! SO I WILL BE WORKING WITH YOU ON STAND UP!! YESS AWESOMME I CAN'T WAIT!!! OH BTW I AM ANAJONALYN, YOU CAN CALL ME ANA, AN OR W/E SUITS YOU BEST. YEAH? ANYWAYS, I am a proofreader!! also VERY NICE TO MEET YOU AND WELCOME TO THE TEAM!!

    • anajonalyn has written a new post "Kingdom Hearts 3" 06.15.2013

      isn't this for the new PS4 and the Xbox1 (I think that's what it's called)

    • anajonalyn has written a new post "Kingdom Hearts 3" 06.15.2013

      GGGGGGGGGGGGWWWWWWAAAAHHHHH!!!!!! OMFG!!!!!!!!! YESSSSS I AAAMMM SOOOO FLJNIWEFOINKLDNV GETTINNG ITTTTT!!! RAWWWWRRR I WILLL DOO WHAT EVER IT TAKES TO GET EACH AND EVERY SINGLE KINGDOM HEARTS GAME THERE IS!!!!! INCLUDING THIS ONE!!!!!!!! UUUUWWWAAAAH!!!!!!

    • anajonalyn has written a comment on "IMG_1692". 06.12.2013
    • anajonalyn has created the topic "PIKO-CHAN". 06.07.2013

    • anajonalyn has written a new post "Forum Template" 05.30.2013
      nice I likey!!
      bright but NOT TOO TOO BRIGHT! ^_^ awesome job!
    • anajonalyn has written a new post "Forum Template" 05.29.2013
      aww why r u mad mi-chan? don't be mad be glad =) however....I say gold! LET IT SHINE!
Recipient
anajonalyn
Subject:


text:

Sign up, to leave a comment


Xobor Create your own Forum with Xobor