CrazyRabbit
cz04
cz05
cz06
cz07
cz03
cz02
cz01
cz08
cz09
cz39
cz40
cz41
cz42
cz38
cz37
cz33
cz34
cz35
cz36
cz43
cz44
cz50
cz51
cz52
cz53
cz49
cz48
cz45
cz46
cz47
cz32
cz31
cz15
cz16
cz17
cz18
cz14
cz13
cz10
cz11
cz12
cz19
cz21
cz27
cz28
cz29
cz30
cz26
cz25
cz22
cz23
cz24
[b][/b]
[i][/i]
[u][/u]
[code][/code]
[quote][/quote]
[spoiler][/spoiler]
[url][/url]
[img][/img]
[video][/video]
Smileys
smile
smile2
spook
alien
zunge
rose
shy
clown
devil
death
flash
sick
heart
idee
frage
blush
smokin
mad
sad
wink
frown
crazy
grin
hmm
laugh
mund
oh
rolling_eyes
lil
oh2
shocked
cool
Bunny Emoticon
wince
wink
worried
XD
whut
whistle
turbo
ugh
uhm
what_the
XD2
zz
zzz
tongue
thanks
huh
i_like_cookies
lol
nyu
heheh
heh
happy_2cu
hee
heehee
oh
ooo
smile
sparkle
suspicious
tear
shy
shades
pissed
puss-in-boots
sad
gya
gasp
blush
crazy
bigsmile
angry
alright
cry
chu
dead
evil
eheh
erm
eheehe
eh
[mail][/mail]
[pre][/pre]
Farben
[rot][/rot]
[blau][/blau]
[gruen][/gruen]
[orange][/orange]
[lila][/lila]
[weiss][/weiss]
[schwarz][/schwarz]
Godjali
Posts: 7 | Last online: 07.10.2013
Name
Godjali
E-mail
nadyarianty3173@yahoo.com
Date of birth
26. July 1997
Location
Indonesia
Date registered
12.29.2012
Sex
female
    • Godjali has written a new post "Yelow...!" 01.12.2013

      Nah.. it's ok hahaha yea nice to meet you too!! XD

    • Godjali has written a new post "Yelow...!" 01.04.2013

      @Sakura: But it's really cool hahaha alright.. Then I'll call you Saku ^^
      @Carlo: Hello Carlo! Nice to meet you too :D
      @Jin: Hey, Jin!! Really?? hahaha XD nice to meet you too~!

    • Godjali has written a new post "Yelow...!" 01.02.2013

      @Chi: Hello Chi! Nice to meet you! Thank you so much!! XD really happy you want to help me! Thank s really!
      @Ana: Haha nice to meet ya too, Ana!! :D
      @Sakura: So, you the head? Cool! XD nice to meet you, Sakura!
      @Huffle: >.>6 naughty hahaha btw, are you ok? Just take some rest... Απϑ drink some medicine.

    • Godjali has written a new post "Yelow...!" 12.31.2012

      Hello ilovebhong! Really?! O.O then can you teach me? ^^a it's ok I'm not into translating anyway.. haha. Yea, but right now I'm learning both typesetting and cleaning..

    • Godjali has written a new post "Yelow...!" 12.31.2012

      Hey Huffle hahaha XD yea thank you owo what you want to teach me what?? >.>6 hahahaha nah... it's ok. Heee... you know how to contact her? I just don't feel right to PM her suddenly ^^a

    • Godjali has written a new post "Yelow...!" 12.31.2012

      Hello Snowy ^^/ thank you... Ah it's ok hahaha thank you :D

    • Godjali has created the topic "Yelow...!". 12.30.2012

Recipient
Godjali
Subject:


text:

Sign up, to leave a comment


Xobor Create your own Forum with Xobor